برچسب :: واکنش سرد بازار خودرو به محرک افزایش قیمت
بهرغم آنکه برخی اخبار حکایت از این دارد که در پایان ماه رمضان افزایش قیمت خودرو توسط تولیدکنندگان اعمال خواهد شد، اما بهنظر میرسد این موضوع نیز نتوانسته محرکی برای ورود مشتریان به بازار خودرو باشد.
در حالی خودروسازان اواخر تیرماه همزمان با پایان ماه مبارک رمضان را زمان افزایش قیمت محصولات خود تعیین کردهاند که بازار واکنشی به این تصمیم خودروسازان از خود نشان نداده است. حال آنکه طی سالهای گذشته هر گاه اخباری مبنیبر افزایش قیمت خودرو اعلام میشد، مشتریان با هجوم به بازار به خرید خودروی مدنظر خود میپرداختند؛ اما عدم مراجعه مشتریان به نمایشگاههای خودرو نشاندهنده آن است که مشتریان تمایلی به خرید در شرایط کنونی ندارند.
[1395/03/29 13:00]